Definities
- De therapeut: Sandra Ockhuijsen, Savaro
- De cliënt: de persoon die bij de therapeut van Savaro een behandeling/afspraak heeft.
Annulering
- Annulering van afspraken dient uiterlijk 24 uur vóór het afgesproken tijdstip te geschieden.
- Indien annulering niet of te laat geschiedt, is de therapeut gerechtigd het betreffende behandeltarief bij de cliënt in rekening te brengen.
Tarieven en betaling
- Het tarief voor een behandeling/afspraak van 1 uur is 50,00 Euro.
- Bij een behandeling/afspraak die korter/langer dan 1 uur duurt, wordt het tarief naar evenredigheid van een kwartier verlaagd/verhoogd.
- De betaling geschiedt contant na afloop van de behandeling/afspraak.
Aansprakelijkheid
- De behandeling bij Savaro is een aanvulling op de reguliere geneeskunde en geen vervanging. Raadpleeg daarom bij klachten altijd uw (een behandelende) arts.
- De therapeut geeft op geen enkele wijze een geneeskundig oordeel/garantie af noch is zij op enige wijze aansprakelijk voor medische complicaties die zich ten tijde dan wel na uitvoering van een behandeling bij de cliënt voordoen.
- Savaro acht zich niet aansprakelijk voor schade aan u of aan uw eigendommen en/of verlies van uw eigendommen tijdens het verblijf.
- Bij diefstal van eigendommen van Savaro wordt aangifte gedaan bij de politie.
- Voor het parkeren bij de praktijk geldt een “blauwe zone”. Savaro is niet aansprakelijk voor een eventuele boete vanuit het parkeerbeleid.
Geheimhouding, dossierbeheer, inzagerecht
- De therapeut zal alle informatie betreffende de cliënt die zij verkrijgt bij de uitvoering van haar diensten vertrouwelijk behandelen.
- De therapeut zal informatie genoemd bij punt 5 van deze praktijkvoorwaarden niet aan derden ter hand stellen. Behoudens voor zover de therapeut dit op basis van wetgeving verplicht is en/of toestemming van de cliënt heeft verkregen.
- Overleg door therapeut met derden (telefonisch/schriftelijk of per mail) gebeurt uitsluitend nadat schriftelijke toestemming door de cliënt is gegeven.
- Op schriftelijk verzoek van de cliënt kan het (digitale) dossier op afspraak worden ingezien. Voor deze afspraak geldt het genoemde onder Tarieven en betaling.
Klachtenregeling
- Heeft u klachten over de manier waarop u geholpen bent, bespreek dit dan eerst met uw therapeut.
- Is uw ongenoegen niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u een klacht indienen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van zorggeschil. Meer informatie hierover vindt u terug in de wegwijzer “informatieverstrekking Wkkgz voor cliënten”.
Almere, 06-02-2018